Peeple

(108) 2 tahun

Setelah dua tahun aku sepikan ruangan ini agar orang berhenti mencari dan mencaci, aku pilih untuk menulis lagi.

sepanjang dua tahun ni, banyak perkara terjadi. Jadi benarlah kata pepatah inggeris, 'a year can do a lot to a person,'. Apatah lagi dua tahun. 

hampir setahun abah pergi. kiraan jelasnya, 319 hari. Oktober lepas, selain bulan kelahiran yang ke 26, merupakan bulan aku terima ijazah perhubungan awam. Zaer pulak dah setahun lebih dekat uk. lagi 175 hari lagi disana. oh ya, zaer. dari kawan baik dan sekarang dah planning nak kahwin. Hmm, siapa sangka? Jodoh memang rahsia tuhan. dalam masa dua tahun jugak, aku dah kerja 4 tempat dan akan masuk yang ke-5. moga yang ke - 5 ni aku cekal dan tabah.

taksangka dua tahun aku sepikan ruangan ni. dua tahun. kalau nak cerita apa jadi selama tu, mungkin sampai esok belum tentu aku tidur. maka, cukup lah ini untuk bila aku disekala sekali, aku tahu, dua tahun juga aku pilih untuk senyapkan diri. 



No comments: